preskoči na sadržaj

Mješovita industrijsko-obrtnička škola Karlovac

Login


 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Termini informacija
e-Dnevnik

Popis udžbenika

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ECML CLIL seminar u Grazu
Autor: Administrator , 19. 5. 2010.

Profesorica Dubravka Lapčić, voditeljica Županijskog stručnog aktiva profesora engleskog jezika, sudjelovala je na CLIL seminaru European Council of Modern Languages (ECML ) u Grazu, 22. 10. do 24. 10. 2010.

Profesorica Lapčić već tri godine vodi Županijski stručni aktiv  i organizira seminare za stručno usavršavanje profesora naše županije.

Prije toga, 2000. do 2005. godine prof. Lapčić također je bila predsjednica županijske podružnice Hrvatskog udruženja profesora engleskog jezika (HUPE-a).

Suvremeni trend u obrazovanju u zemljama zapadne Europe je izvođenje jednog dijela nastavnog programa na stranom jeziku. Sve veći broj zemalja uvodi CLIL u svoje škole, a u Republici Hrvatskoj je to tek u začetku. Tema seminara u Grazu bila je objedinjenje dosadašnjih iskustava i prakse u zajednički Okvir osobnih i profesionalnih kompetencija CLIL nastavnika i temelja CLIL prakse. Kliknite na link ispod za više informacija!

Djelatnici MIOŠ-a upoznati su s CLIL metodom rada s učenicima na sjednici Nastavničkog vijeća 10. studenog 2009. Dogovoreno je s razrednicima da će učenici podrobnije biti upoznati s programom na satu razrednog odjela, a roditelji na roditeljskim sastancima.

Tjedan CLIL-a u MIOŠ-u odvijat će se od 07. do 11. lipnja 2010. Učenici će pratiti nastavu iz nekoliko predmeta na engleskom jeziku.

http://clil-cd.ecml.at/


European Centre for Modern Languages (ECML), jedan od odjela pri Vijecu Europe, organizirao je 22. i 23. listopada 2009. u Grazu radionicu pod nazivom "Integrirano ucenje".

U svijetlu sve jaceg globalnog povezivanja, CLIL, inovativan pristup ucenju, dobiva sve vise znacaja u mnogim europskim zemljama. CLIL nudi novu metodologiju i kvalitetu ucenja, povecava izlozenost ucenika stranom jeziku a time istovremeno i njihovu sposobnost razumijevanja drugih kultura, lakseg i boljeg komuniciranja te sagledavanja ljudi i problema iz drugacije perspektive. To su kvalitete koje ce uveliko pomoci nasim ucenicima na putu priblizavanja RH Europi i njihovoj promociji i snalazenju na novom i zahtijevnijem trzistu radne snage.

Radi se o ucenju nekih skolskih predmeta na stranom jeziku. Posljednjih desetak godina CLIL je gotovo postao trend u Europi i svijetu, izuzetno popularan u Nizozemskoj, Njemackoj, Italiji, Spanjolskoj, zemljama sjeverne Europe i drugdje.

Visestruke su prednosti CLIL-a. Ova vrsta ucenja znatno povecava sposobnosti ucenja i rjesavanja problema, razvija odredjene vjestine u razmisljanju i komunikaciji znacajnih za "Informaticko doba", povecava kreativnost i inovativnost te tako pozitivno utjece na kognitivno zdravlje starije multilingvisticke populacije.

Ucesnici radionice finalizirali su zajednicki Okvir osobnih i profesionalnih kompetencija CLIL nastavnika i temelja CLIL prakse, koji ce znatno pridonijeti buducoj kvaliteti CLIL prakse.

Prvi dio radionice bio je informativnog karaktera o Vijeću Europe, ECML, njegovim projektima i CLIL-u. Učesnici su zatim upoznati s rezultatima Studije o utjecaju višejezičnosti  na kreativnost, koja je provedena 2008. i 2009. godine u 27 zemalja članica EU, Norveškoj i Turskoj. Učesnici su također vodili raspravu o općim pogledima na profesionalnu CLIL praksu kako bi pomogli CLIL timu (D. Marsh, P. Mehisto, D. Wolff and M.J. Frigols Martin) da finaliziraju Makrookvir za CLIL obrazovanje profesora.

Gosti predavači dali su "novopridošlicama" poput mene uvid u dobru CLIL praksu kroz prezentaciju tri slučaja dobre prakse u Europi. Osim toga, učesnici su vodili diskusiju i o mogućim budućim koracima u obrazovanju CLIL nastavnika kao i pridonošenju proširenja CLIL mreže.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju